Followers

June 22, 2012

Crepe Flower Project

Sekarang ni, aku memang sibuk gila babi. Di samping baru sahaja officially menjadi rakyat negeri KL, aku dan keluarga sangat sibuk dengan persiapan kahwin abang aku. Penatnya fuhh penatnya.

Dalam sibuk sibuk tu, sempat juga aku memprojekkan diri aku dengan bunga kertas crepe.



Agak agak korang la, apa yang aku nak buat ek?
HEWHEWHEW





10 comments:

  1. Replies
    1. Cantik eh? Cuba teka nak buat apa ni?
      HEEEEEEEEE

      Delete
  2. adoiiii. bila jimah updated pasal bunga crepe jekk mesti eksaited. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa eksaited ada rasa nak lompat lompat gumbira tak? Hhehehe...

      Delete
    2. hamboiiii jimah kemain ehh. eksaited kot2 jimah ada elit tuto tbaru jela. huhu...

      Delete
    3. Hehehe tengah happy ni.
      Tuto tu takde la kot. Tapi projek baru ada.
      Tungguuuuu :)

      Delete
  3. Replies
    1. Yeay! Salah :p
      Cuba lagi dhiera hehehe

      Delete

Komen lah sukahati kau nak komen.