Followers

June 20, 2013

Okaylah Fine Nanti Aku Cerita

Minggu depan aku cuti saja saja.
Iyelah iyelah, aku cerita balik cerita kahwin enam bulan lepas aku yang dah basi tu.

Benci tau korang ni! (sambil libas tudung)







Masalahnya tak tahu nak mula dari mana.


P/S: Gambar kat atas ni aku snap kat album. Santek kan? Dasar pemalas betul Hanzemah ni la.







7 comments:

  1. Ala jelesnya tengok gambar yang last skali tu.. tunang yong dah cakap awal2 dia taknak pakai baju istiadat. dia siap booking baju utk dia & yong dah. Nak pkai utk bertandang.. JELESss... hehe

    ReplyDelete
  2. cantik la gmbr wedding ko jims..cepat2 la up entry pasal wedding ek..;)

    ReplyDelete
  3. Cantik lah gmbr nye..
    review jgn x review (^_^)

    ReplyDelete
  4. amboi cantiknya pengantin. =)

    ReplyDelete
  5. amboi.. cantiknya pengantin ni. =)

    ReplyDelete
  6. Salam..aku cadangkan ko mula entry dengan bahagian :
    Nikah>pakaian nikah>baju>tudung & veil>gubahan hantaran

    heee ^_^

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.