Followers

December 13, 2011

Stress

Memandangkan minggu lepas tak sempat dan tak jumpa kain untuk buat backdrop kat pelamin jadi aku decide cari kat Melaka since last week family aku di Melaka. Pergi ke Nagoya nasib baik jumpa kain untuk pelamin as well as untuk round floor pouf. Settle.

Cuma tak jumpa lagi kain lapik untuk stage. Hari itu pergi Kamdar dah habis stok yang tinggal warna biru dan purple. Aku nak putih la. Tanya SA bila stok baru sampai dia sendiri tak tahu bila sedih betul aku.




Ahad malam ajak Ikin pergi Festival City sebab dengar kat situ dah buka Kaison. Kaison ni macam Romantika atau KK tapi dia jual lagi murah and barang dia comel geram betul aku rasa nak borong je.
Lepas tu jumpa vase silinder yang aku nak dan bunga yang cantik.
Tapi hold dulu sebab macam tak sure.

Tengok pula cincin.
Aku ni dah macam fed up dengan segala peraturan nak beli emas ni rasa macam kenapa lah susah sangat nak beli ni. Pergilah kedai Sri Pinang tu. Tengok design ok juga. Jeles je tengok pasangan pilih pilih cincin sambil ketawa segala  -_-'

Terus mesej encik kapten cakap macam dah jumpa je cincin. Then dia cakap nanti bila dia turun KL terus beli tak payah nak survey survey lagi.

Semalam pula balik kerja, singgah rumah kejap aku dan Ikin gigih ke Jalan TAR dengan harapan dapat beli segala barang DIY di Kedai Bunga Reben. Nak beli gunting, manik manik, crepe paper.

Tutup.

Tak tahulah aku dia tutup awal sangat ke ataupun memang tutup hari itu. Bengang.

Ikin cakap kita pergi Semua House la. Teringat ada kedai barang kahwin kat dalam tu terus laju masuk kedai tu sebab dah nak dekat tutup. Dah jumpa warna yang aku nak.




Tapi kan.

Dia ada dua warna. First side warna dusty pink. Sebelah lagi warna merah. Whoaa aku rasa nak menjerit. Kenapa kena ada dua warna ni ingat aku nak ajar budak budak tadika melakukan seni ke?

Stress sangat.

Rasa nak mengadu kat encik kapten tapi kesian pula. Dah lah beliau sedang stress dengan kursus lepas tu kelas lagi. Ni nanti aku bercerita hal stress aku bertambah tambah stress kena marah dengan beliau.

Tak apalah. Kena belajar independent.
Hurk!


thanks sebab baca :)

LOVE, ZIEMA



No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.