Followers

April 18, 2012

Kertas Mawar

Heh.
Tajuk macam terlalu Melayu. Kertas Mawar konon. Apa ke salahnya kalau ditulis Paper Rose, ataupun Crepe Rose. Kan english tu.

Lately aku agak busy sebab menyiapkan tempahan bunga kertas. Eh silap, crepe flower.
Balik kerja sahaja terus cari plastik yang menyimpan segala alatan membuat bunga berkenaan. Ok tipu. Balik kerja, mandi segala barulah mengadap benda ni. Buat benda ni kalau tak ikhlas, ditambah pula penat dan terpaksa memang tak jadi bunga. Betul ni aku tak tipu.

Oleh itu semasa buat benda ni hendaklah anda berhati terbuka, sambil feeling feeling enjoy membuatnya sambil mengadap televisyen. Ataupun mengadap roommate kesayangan, sambil bercerita tentang masa depan. Heh.

Dan sila percaya cakap aku, once kau dah berjaya buat kau akan rasa, 'Wadehell is dis? Kenapa aku tak tahu tangan aku berseni. Omaigad omaigad!'






Nanti kalau rajin dan ada masa. (Baca lagi sekali, kalau rajin dan ada masa.) Aku tunjuk tutorial. Maaf kalau ada yang minta tutorial bunga aku tunang dulu tapi tak tunjuk pun. Tssk. Maaf sangat ye. -_-'

InsyaAllah.
InsyaAllah.

Aku cuba.

Eh ada ke orang nak belajar? Ke semua dah terror?


thanks sebab baca :)




2 comments:

  1. semua org duk sebok DIY. kakak ku kt umah ni pon sama xabes2 ngan bunga2 cinta dia. kite ni xtaulah berseni ke x ;p

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.