Followers

April 17, 2011

Hiro

:)

Hiro datang lagi! ke Tora datang lagi ni? ok aku salah.

Siapa pernah makan Hiro masa zaman sekolah dulu dulu?

Yes Hiro adalah jajan kegemaran anak anak sekolah termasuk aku yang sanggup save duit belanja sekolah rendah semata nak beli Hiro yang hanya terdapat di sekolah agama.

Semalam pergi Batu Pahat singgah kedai jual jajan secara borong sebab temankan makcik aku nak beli jajan banyak banyak untuk kenduri kahwin cousin aku nanti.

Tengah sibuk sibuk tengok tengok ternampak Hiro.

Yeay!

Excited sangat rasanya!!




sekotak RM5 /24 pieces


Dah beli tapi makan sebungkus je.
Tak sedap.. errr

Kenapa dulu rasa macam ni lah kek paling sedap aku rasa?

Iye.
Dulu tak kenal Secret Recipe apatah lagi Wondermilk.. pffffttt  =.='


love, ZIEMA



2 comments:

  1. salam...nak tanya..
    pemborong kek hiro kat batu pahat tu kat mana ye?
    nak carik wat dorgift...kek ni mmg best!
    thks..

    azie

    ReplyDelete
  2. Dah tak sedap ek? Alaaaa...dlu sedap gile kan ermm

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.