Followers

June 24, 2011

Masuk Hospital

:)

Salam semua!

Wahh lama gila rasanya tak hapdet blog aku ni rasanya almost two weeks. many things happened previously and yes masuk hospital! tapi bukan aku lah sorry sikit nak masuk hospital. kadar antibodi aku masih kuat untuk menentang segala penyakit mahupun virus virus. rasanya last aku masuk wad 6 tahun lepas sebab kena denggi cilaka punya nyamuk dah lah masa tu aku baru dua minggu kerja sebagai sorang promoter pasar raya.

Owh berbalik kepada tajuk memang betul masuk hospital tapi bukan aku. ni ha laptop aku ni entah apa ke pasal entah button untuk wireless tak dapat on. sekali masuk hospital kena RM250.. duhhh

So guys apa cerita?

Aku tak ada cerita la. lately sangat busy dengan segala kenduri kendara bilalah kenduri kendara aku ni.
Busy dengan tugas aku sebagai penganggur terhormat yang acap kali ditanya soalan bila nak kerja nak kerja kat mana kerja yang macam mana sesuai dengan bidang anda dan apa apa lah malas aku nak ingat.

Like my cousin said to me,

'Cakap je belum ada rezeki' (sambil senyum)

Nah! kalau sorang dua tanya memang! memang aku masih mampu menjawab sambil senyum. tu kalau tanya aku masa aku tengah masak masak ke memang aku lempar cili kat muka kau. nak? ok tak nak diam diam je.

Ooops emosi pula saya ni.

Maka bagi mengisi masa lapang aku pun menjadi pengapit dengan harapan dapat berkat lalu kahwin dengan segera.
Ala bagus apa jadi pengapit nanti kau dapat pahala walaupun tak dapat duit walaupun pedih telinga kau menahan soklan makcik makcik bila kau nak kahwin sibuk lah tanya orang kau tak tahu betapa sentapnya aku bila kawan kawan dah kahwin! huh


berkata dalam hati
bilakah giliran ku duduk atas pelamin


Tahniah untuk semua rakan rakan handalan taulan sekalian yang sudah sah menjadi isteri kepada seorang suami. sesungguhnya menjadi isteri kepada seorang suami itu indah. cukup indah.. (kenapa ayat aku macam hadith ni)

Tiba tiba dah rasa macam tua bila kawan kawan dah tunang kahwin segala. yang nak dapat anak apatah lagi anak dah masuk dua orang..

Oh Tuhan..
Tuanya aku T_T


Thanks sebab baca :)

love, ZIEMA





4 comments:

  1. orang tua2 kata, anak dara jadi pengapit hilang seri, pengantin dah amik..

    ReplyDelete
  2. haha! patut la dah lama tak update blog babe! hey, aku pon dah masuk geng ko tau. :P

    ReplyDelete
  3. kak aida: waaaaa yeke?? cancel lah jadi pengapit lepas ni... eheeee

    ReplyDelete
  4. begum: ye la. geng pencari kerja..duhhhhh

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.