Followers

January 4, 2012

Engagement Sticker

Hai assalamualaikum.
Happy new year semua!

Hari minggu hari itu aku balik rumah. Prepare apa yang patut. Memang penat sebab semua benda kalau boleh aku nak buat sendiri. Cheapskate betul.

Hari Ahad abah ajak pergi butik pengantin wife anggota beliau. Mana tahu boleh survey untuk wedding pula ke kan. Owh plus nak pinjam stage untuk mini dais aku. Owh dan juga nak pinjam beberapa decoration nanti sebab apa yang aku cari untuk mini dais tu tak jumpa haih la susah betul. Tapi tak semua aku pinjam sebab ada yang aku buat sendiri. InsyaAllah.

Jadi hari ini aku macam free. Decorate sticker untuk tampal kat doorgift nanti.




Yes exactly.
Its ADLI & ZIEMA ^_^


Minta minta lah lepas print nanti warna sama dengan softcopy ni.

Ok sekarang dah boleh count down kot.

Lagi 19 hari.

Mari menggila.


thanks sebab baca :)




No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.