Followers

December 8, 2012

Walimatul Urus | Ziema & Adli

-Sticky Post





Assalamualaikum :)

Dengan rasa bersyukur dan rendah diri, aku dengan ini menjemput rakan-rakan blogger ke majlis resepsi aku yang akan berlangsung pada 8 Disember 2012, manakala resepsi lelaki pada 15 Disember 2012.



Bersama sama ini aku sertakan peta.

 
(Klik untuk kejelasan)

Ikhlas,
Ziema dan Adli

P/S : Kepada sesiapa yang nak kad, mohon tinggalkan alamat rumah di ruangan komen ye. Email pun boleh juga. Tengah rajin ni aku nak pos kad.

Fuh, lagi dua minggu empat hari. Bridezilla mode aku dah sampai.





35 comments:

  1. Tahniah dear
    insyallah jika ksemptan kita mai ya.
    Comey gmbr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jemput datang ye dear :) Tq hehe

      Delete
    2. nak dtg...
      nurin~ nak join... hehe

      Delete
    3. Jom2,nti pe2 kte contact2 ya pgantin..hehe.cntik smlm ;)

      Delete
    4. Boleh je :) Eh semalam? Kenapa dengan semalam?

      Delete
    5. Ziema,smlm kami g kenduri diyana...nti kami pg kenduri awk plak ya...hehe

      Delete
    6. Haaa jom jom ramai ramai :)

      Delete
  2. Replies
    1. TQ Tiqah :)
      Eh mesti la jemput kan. Ajak suami sekali ye :)

      Delete
  3. ziema...nk mkn gakkk nasi minyak ziema...
    nk map leh..
    jz email dlm bentuk pdf jer..
    boleh?
    nursuriatisulaiman@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh suria :)nanti ziema email eh

      Delete
  4. tahniah dear...
    Semoga berbahagia hingga akhir hayat..:)

    ReplyDelete
  5. tahniah.selamat pengantin baru.:)

    ReplyDelete
  6. Kak ziema, didi nak kad boleh? Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh sayang :)
      Leave you address eh

      Delete
  7. tahniah.selamat pengantin baru kak ziema cantik :)

    ReplyDelete
  8. tahniah Ziema...Semoga bercinta sampai ke jannah.. :)

    ReplyDelete
  9. nak kaaaad!
    No. 6, Jalan PUJ 2/27,
    Taman Puncak Jalil,
    43300 Seri Kembangan,
    Selangor :D

    ReplyDelete
  10. salam zima, nak kad bulih :D

    insyaAllah blh dtg sbb dekat .. hehe

    nnt kita email sbb mcm complicated je nak bg alamat ni..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam.. Boleh sayang :)
      Kita tunggu email awak eh.

      Delete
  11. salam kak jims!! nak kad :D no 151 desa dato kelana pantai, 71770 seremban negeri sembilan :D tq2!

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok nanti kita send eh:) Jemput datang

      Delete
  13. Congrats ziema..smoga majlis b'jln lancar..& hbgn kekal smpi bila2..

    ReplyDelete
  14. wah...dh lama dah kan.anywy barakaAllah to akak n bkl suami.:)

    ReplyDelete
  15. selamat pengantin baru :D
    belom terlewat rasanya :D

    dan salam perkenalan juga dari saya, ciksu :D

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.