Followers

December 24, 2012

His & Hers

Belum ada mood nak review satu satu -_-"
Letak gambar dulu lah ye. Sikit saja pun, itupun ambil dari orang lain.




Abang Amir really makes my dream almost come true. Almost sebab tak lah 100% sama, tapi suka sangat. Royal blue theme was accomplished. Owh dan kek buttercream aku yang sedap, juga requested oleh aku.



Baju yang jadi isu sampai aku rasa baju aku buruk, siap terfikir nak sewa sahaja dress pengantin yang sepuluh tahun ketinggalan zaman. Yang buat aku rasa nak tunda tarikh bertandang. Nantilah aku cerita next entry eh.



Last weekend pergi Melaka. Paksa suami bawa aku ke Klebang nak rasa coconut shake yang sedap. Dari sebelum kahwin aku teringin, tapi tak dapat. Dah habis minum siap tanya, 'Ada apa apa lagi ke yang teringin? Puas?' Eleh sarkastik.  Ni lah namanya pengantin basi mengidam teheeeee




8 comments:

  1. ziema,ape isunye baju tu? tp nape sue nmpak cam cntik n comel je dgn ziema....
    btw,baju biru n gaya tudung tu mmg gorjes! hik3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti ziema share eh. entry khas psl baju ni :) hehehe

      Delete
  2. wow.. gile biru... btl2 biru...
    jrg pengantin nk kaler yg begitu striking...
    cantik jimah kite ni.. hihi

    ReplyDelete
  3. hehehe...mmg sedap pn coconut shake kt ctu...

    ReplyDelete
  4. apa2 pun..bj tu cntik je ngan ziema... :)

    ReplyDelete
  5. lawa nya baju n pengantin..
    tahniah ziema! =)
    selamat pengantin baru..

    ReplyDelete
  6. Thank you semua. Cantik kan royal blue? :')

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.