Followers

March 2, 2011

Segmen Tembak Menembak Diri Sendiri

:)
Owh ni bukan contest ke atau pun cara nak promote blog.. bukan jugak nak bunuh diri seperti yang dilakukan oleh anak muda zaman sekarang yang putus cinta je terus hilang pedoman *insaf kejap aku

Ini segmen unveil keburukan diri sendiri .. yela kan asyik nak tunjuk kau cantik lah sempurna lah padahal kau ada keburukan kau tahu tak?? dah kenapa aku nak marah marah ni? hish!!

Aku dapat dari new follower aku CIK YARN .. beliau tak ada tag siapa siapa pun lalu aku dengan bangganya join segmen ni. menarik apa?? cerita kat orang betapa perangai kau adalah sedikit buruk disebalik kesempurnaan yang orang nampak luaran ..


Nak join?? KLIK SINI .. segala terma syarat kau tengok kat sini.. malas nak cerita lebih.. 
Aku nak list kan 10 tabiat cela aku yang pelik lagi menarik. eh menarik ke? entah.



  • Ni yang the most .. aku suka ketawa yang besar tak ingat diri macam lah lawak sangat .. lepas tu baru sedar bibir crack dan luka .. sakit woo!!

  • Kalau kat jalan ke highway ke aku suka tengok lampu jalan .. bila kereta yang aku naik sampai je kat lampu tu aku akan ketuk seat .. and akan repeat benda yang sama sampai aku lelap ..

  • Tidur mesti ada dua bantal yang aku double kan .. lepas tu kena ada benda nak dipeluk. bantal peluk ke teddy bear ke suami ke.eh. bila masa lak aku ada suami??

  • Suka cabut rambut lagi lagi kalau tengah leka tengok tv ke study ke nak tidur ke..

  • Kalau aku cedok nasi mesti ada sukatan yang aku rasa aku je yang tahu kot. even terkurang beberapa butir pun aku akan cuba cukupkan sukatan tu ..

  • Dari dulu sampai sekarang handphone aku adalah in silent mode .. tak tahu kenapa aku tak suka ringtone semua tu .. pernah cuba tukar mode tapi tak best bila tiba tiba bunyi ringtone lepas tu aku terkejut beruk lepas tu aku nak maki maki tak tentu pasal .. err

  • Aku senang mabuk .. bukan drunk tu lah! maksud aku kalau dalam kereta ke .. even tunduk bawah atau ambil barang kat belakang ke dah pening kepala rasa nak muntah .. belum lagi bermesej apatah lagi membaca .. owh kesian aku..

  • Aku suka seksa nyamuk .. bila dapat tepuk tu aku akan pastikan dia tinggal nyawa nyawa nyamuk .. lepas tu aku akan cabut sayap die lepas tu kaki dia .. lepas tu aku biarkan dia mati kekejaman slowly .. kejam tak aku? aku buat benda ni lepas aku kena denggi dulu ..

  • Kalau bersembang dengan orang ke aku suka tengok mulut dia rather than mata .. sebab entah lah .. well istilah eye contact dah tak boleh pakai ye kawan kawan .. kita pakai mouth contact.

  • Lastly, tabiat buruk aku adalah.... owh ya.. aku adalah seorang soft hearted .. dia jadi buruk kalau sikit sikit kau nak nangis .. tengok movie je nak nangis.. nampak orang tua pun nak nangis. orang kasi up semangat sikit nangis.  kerjanya nak nangis jek! tak ke buruk tu?? hish


OK done!
Siapa siapa nak join jom lah!

pakai baju kurung tak perlu ayu sangat!!!


Ala tak payah la malu malu nak cerita tabiat kau yang buang tebiat tu .. bukan kau buat dosa ke crime ke ..kan kan? 
Well.. THE UGLY TRUTH IS PERFECTLY TRUE ok!!!
(^_^)


love, ZIEMA





2 comments:

  1. hyeee ,, yarn dahh usha (: u knew what . kita sama for no. 1,2,3,9,10 . huhu. thanks join dear . i like your face (:

    ReplyDelete
  2. CiK ZieMa, aNDa TeLaH D TaG uNTuK 1 KoNTeS.. (^_____^)V


    http://nadiah-muhammad.blogspot.com/2011/03/oh-jangan-pandang-kamera.html

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.