Followers

January 27, 2011

Ini Kisah tentang Spender Lelaki

:)
Spender tahu tak apa? seluar dalam tahu tak? kalau tak tahu memang aku tak tahu nak cakap apa haha ...
Dah mesti pelik apa hal lah aku ni ha sibuk nak cerita pasal spender kan? tak senonoh betul perempuan ni!

Aku memang tengah pelik ni.. kenapa lah sekarang design spender nak pelik pelik?? selesa ke memakainya?



Nampak tak senah? ha ni adalah spender yang memang sebiji adik aku yang form 5 tu pakai ..
Kau tahu aku panggil apa?? ROTI CANAI ..
Sebab? aku tak reti nak lipat benda alah ni lalu aku memutuskan untuk gulungkan ia dan lempar kat adik aku .. sangat menyampah ok lagi lagi kalau nak sidai aku rasa macam nak hempuk je spender ni macam mana mamak hempuk roti canai yang sudah siap digulung tu.. huh!

Apa ke nama spender ni ek? g string eh? sory aku memang tak tahu nama nama spesifik pasal spender ni.. yang aku tahu aku panggil spender haha ..


Yang ni pulak orang panggil apa ek? boxer eh? yang ni pun kira kategori spender kan? ke bukan?
Sebab aku tengok adik adik aku selamba pakai macam tu je tanpa sikit pun perasaan bersalah .. aku yang tengok ni pun macam nak maki je .. sikit pun tak hormat akak mereka yang menjaga pandangan ni ..

Mentang mentang aku tak dibenarkan memakai night dress mahupun boxer kat rumah .. tunggu la aku berlaki esok siap lah .. eh eh apa kena mengena berlaki dengan cerita di atas? OK mengarut sudah ..

Tu lah korang .. siapa suruh baca hikhik :p


love, ZIEMA



10 comments:

  1. ehehhehe
    ooo adik saya pon pakai boxer..:)

    ReplyDelete
  2. hekhek ... tu la psl.. bdk2 laki skg ni mcm2 :)

    ReplyDelete
  3. boxer lelaki kalO pakai memang selesa....
    menyampah kekadg tuh..ehehehehehheheh

    daLing...HAPPY HOLIDAY yaa =D

    ReplyDelete
  4. haha... tu la pasai kan? sakit je mata tgk.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau boxer tade sakit mata. klau jockstrap yg sakiT mata. terjojol kedepan.

      Delete
  5. Ape yg peliknya cik zieyma?? Design x penting,asalkan selesa je berangin.hehe.. Menarik gak topik ni.. =D Anyway,sy jemput tuan blog n semua yg ada kt sini,jom layan VIDEO2 sy bermain gitar akustik n menyanyi at YouTube.. Klu ada yg seksi tak pakai baju or cuma pakai boxer je tu maaf la.almaklum,record kt rumah n utk suka2 je tunjuk sedikit bakat.Tp suara x la sedap mana.hehe.. Klik link YouTube sy ni, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan

    ReplyDelete
  6. pic kt atas tu bukan gstring tp name nye jockstrap..biase nye budk2 sukan pakai..tp mmg skrang ni gstring thong pn ade jual utk lelaki..sy sndiri pakai sejak form 4 lg walupn sy lelaki..so tak pelik pn lau adik tuan blog pakai mcm tu hehe..bgus la tu

    ReplyDelete
  7. klau pkai jockstrap tak nampak terjojol ke?

    ReplyDelete
  8. klau pkai jockstrap tak nampak terjojol ke?

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.