Followers

January 26, 2011

Nak aiskrim coklat kek coklat semua lah coklat!!

Kelmarin kat facebook aku post la kat status aku ....


Lepas tu ada seorang member aku suggest aku makan coklat .. COKLAT weh! dia suggest around pukul 12am yang aku rasa memang coklat susah nak cari melainkan ada orang sanggup nak layan kerenah aku yang entah apa apa tu ..
Maka aku dengan sambil tertelan telan air liur tanda memendam perasaan terbayang bayang lah keenakan coklat  di depan mata .. lepas tu aku tidur lah dengan keadaan dimana aku mengidam coklat! *part air liur basi tu aku tak tahu ada ke tak



Esoknya aku dengan gatal jari jemarinya saja nak google-ing pasal coklat ..
Aku type HOT CHOCOLATE BROWNIES lepas tu keluar la gambar ni..



Owh aku rasa macam tak best lalu type pulak
HOT CHOCOLATE BROWNIES WITH ICE CREAM ..


Masa ni aku rasa dah macam nak buat buat pengsan ke takpun kena sawan ke lepas tu cakap kat mak aku .. aku sangat teringin nak makan benda alah ni kalau tak mati kempunan lah aku .. boleh ke macam tu? err



OK aku janji ni yang last .. aku dah memang tahap nak lari pecut makan kek ni weh! Aku kalau pergi Secret Recipe memang tak pandang kek lain dah .. bagi lah aku kek yang sekilo 70hengget tu pun aku tak hairan .. dapat pulak minum jus tembikai yang kaw kaw dia punya sedap hikhik ...

Owh korang silalah lap mulut korang yang ternganga tu OK! hahaha ...
Lepas tu jangan salahkan aku kalau korang macam dah gila teringin nak makan eh ..


Err .. apa pasal lah entry aku ni dah macam perempuan mengandung anak sulung mengidam??
Benci betul lah!!!!!!! (~_~)


love, ZIEMA



7 comments:

  1. sedapnye...mmg yg berkaitan ngan coklat sume sedap.terase lapar lah pulak.hihi

    ReplyDelete
  2. oH No!~ SaY No To CHoCoLaTeZ!~ HuHu!~

    ReplyDelete
  3. ice cream with brwones tu heaven!!! terliur sama ni haha

    ReplyDelete
  4. aliza: sedap wooooooo!!! lapar kan?? hehehe... cpt cr coklat :p

    ReplyDelete
  5. nad: ala sory la choc hater hehehe... ziema mmg suka coklat :p

    zoey: ermmm tu la psl.. heaven gila klau dpt mkn ni :)

    ReplyDelete
  6. ee...geramnye negok backgreound polka dot kamu....rase nk gigit jep..cntek lah..:(

    ReplyDelete
  7. uit?? ehehehe... bole ek cmtu?? owh silelah ggit monitor lappy tu hikhikhik (^_^)

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.