Followers

February 1, 2011

Lah baru tahu anak kera tu anak angkat mereka!

Owh rasanya belum terlambat lagi aku nak wish
Selamat pengantin baru untuk Zakuan Adha dan Ayu Raudhah :)

Hari tu sangat pelik bila aku tengok ada binatang yang dorang dok pegang siap peluk lepas tu lepak atas pelamin bagai ..
Rupa rupanya anak angkat dorang eh .. wah sekarang pun binatang orang buat anak angkat ek? kenapa ye agak agak? tak ada prosedur kot? nanti kalau bercerai ke tak payah la nak penat turun naik mahkamah kan nak berebut rebut hak penjagaan anak .. wah mulut aku :)

Tapi macam sangat unik la idea tu kan?





credit to picalasso


Nasib baik juga anak kera ni sangat behave and tidur je kan? pelik juga aku ni .. bukan binatang ni tak reti dok diam ke?? 
Apa apa jelah ye .. 

Yang penting aku nak confess ...
Aku minat weh dengan Zakuan ni .. pergh hensem siot! tapi tengok rambut dia masa kahwin ni macam lain je kan? selalu stylo buat rambut spike semua tu huhu .. tak apa yang penting kau memang hensem ok!

Dah kahwin jaga bini elok elok ye .. jangan jadi macam twin kau si Aidil tu .. err masa ni pun aku tak nampak batang hidung Rita Rudaini even masa majlis sambut menantu .. belum jadi menantu tip top lagi ke kak???

Moral of the story:
Jangan kahwin lari.

OK aku dah membebel ni! babai (^_^)

love, ZIEMA





3 comments:

  1. HaHa!~ iNGaTKaN aPeR La CiK ZieMa Ni... BWu KaWeN DaH aDeR aNaK anGKaT ea DoWaNG Tu... CaYaLa!~ (^_____^)V

    ReplyDelete
  2. KAH3...lawak2..mcm2 la cara nak kasi nmpak lain..itulah artis

    ReplyDelete
  3. comelnye kera tu, bertuah dapat jadik femes mcm mak bapak angkat die

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.