Followers

February 2, 2011

Menyesal lah pergi POPULAR!!

:)
Malam tadi adik adik aku berjaya dengan jayanya *apa benda aku cakap ni? pujuk abah aku pergi POPULAR dengan alasan nak cari pemadam besar lah buku nota lah .. cehh aku pun dulu masa tecit tecit beli benda alah semua tu kat sekolah je .. budak budak sekarang ni kan ...

Tapi malam tadi pun sebenarnya masing masing ada misi mustahil .. mak dengan nak cari buku cara cara nak jahit langsir .. aku nak cari novel novel lama yang republish .. dinie tak habis habis dengan Ahadiat Akashah dia ..

Aku memang jarang pergi POPULAR ni .. berapa kali je tu pun nak cari stationary .. selalu MPH la kan .. eh nak tanya la .. memang POPULAR ni stock buku buku dia limit ke? owner dia Chinese eh sebab aku tengok buku buku English and Malay sangat sikit .. kesian la aku tengok mak yang begitu gigih nak cari buku tu .. dah la tengah bengang cari buku lepas tu pasang lagu tong tong tong ciang .. maklumlah nak Tahun Baru Cina kan hik hik hik ...

Maka oleh kerana boring gila nak mampus bermula lah sesi capture capture ni heee (^_^)

muka aku bulat!!!

OK aku dah gemuk!! pfftt

boring yang amat lalu baca novel

Yang aku bengang masa tu dah 8.45pm and tiba tiba dia cakap ada lagi 15minit sebelum ditutup which means  pukul 9.00pm lah kan? lah apahal awal sangat nak tutup? bengkek je lah ..

Duhh .. POPULAR itu tak best ye kawan kawan .. *jahatnya aku

love, ZIEMA



4 comments:

  1. PNaH TeMaN MeMBeR CaRi BuKu SaL JaHiTaN MaNiK KaT PoPuLaR C.S.... TaK CaM SKiT LaKS YaNG D JMPe... LaZ2 G MPH ...

    ReplyDelete
  2. http://diarisijejaka.blogspot.com/2011/02/klip-video-pendek-arahan-saya.html

    meh layan sat vid sempoi arahan saya sis :)

    ReplyDelete
  3. nad: kan? mmg cmtu kot sume popular...xbyk choices pun.. bengang jek ..

    ReplyDelete
  4. syafiq: thnks for the recommndation.. will watch it.. thnks ye :)

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.