Followers

August 3, 2011

Vintage with JCS

Guys.
Sabtu lepas on 23 Julai aku and Ekin ada join workshop organized by JCS.

Yelah tau. Dah lama benda ni baru nak update kan?  Aku memang macam ni. Suka nak presentkan benda benda past ni.

Aku pergi ni pun Ekin yang ajak hehe. So a day before event tu aku bergegas lah pergi sana. Eh takkan nak cerita aku naik bas pula kan nanti orang cakap aku ni benda benda macam ni nak sangat pergi tapi reunion tak nak datang pula. Kan kan?

Actually tak ada benda pun aku nak cerita sangat.



Aku ingat ni kelas grooming ke ceramah macam mana nak jadi wanita yang gojes ke. Sekali hambik! Kena belajar cara cara membersihkan wajah anda. Masa ni pakai masker.
OK abaikan muka aku tanpa mekap tu. Hodoh.



Yes berjaya pakai masker! Dah macam two face cerita Batman pula hehehe. Masa ni dia suruh pakai lip balm ke apa entah. Sekali bibir aku kebas rasa tebal semacam. Aku tanya Ekin tapi beliau rileks je. Nampak sangat bibir aku ni mengada. Demm

Thanks to Seri Khausar from Mary Kay.



With Ekin, Afiq and Nik ^__^



Cara cara pakai shawl by Love Bunga  ^__^



Us with Sarah Hatta. Shes adorable and inspired! Love her!



Sebelum balik mari bergambar.


OK perasan tak gambar kejap macam ada watermark lepas tu ada yang tak ada?
Kitorang tak bawa kamera!
Macam bagus kan? -__-'

Taktik paling senang adalah tumpang beraksi guna kamera orang lain ye.

Picture credit to : JCS, Afiq and Engku Sofea.

A lot of thanks to JCS! Really do enjoy the event! :)


thanks sebab baca

love, ZIEMA






6 comments:

  1. hve gud tym wit u all >.<

    http://yanadimple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nanti dtg KL lagi ye kak jims. Hee. :D

    ReplyDelete
  3. yana: me too. happy dpt meet up all gorgeous :)

    ReplyDelete
  4. ifa: boleh je haha. tapi tak larat la nk trun KL slalu. hohoho :D

    ReplyDelete
  5. haha. pun boleh lah pakai kamera orang lain :) wahh, semua cantik cantik :D

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.