Followers

January 23, 2011

Pernah dengar tak Sihir PELALAU

:)
Siapa siapa yang bernama PEREMPUAN. WANITA. GADIS sila lah baca dengan jaya nya OK! ! *wah dah macam penting sangat ni huhu ...

Tahu tak sihir pelalau tu apa? ala dia macam sihir tolak jodoh lah .. selalu kena pada orang perempuan yang mungkin pernah buat seorang lelaki berdendam kat dia sama ada sedar atau tidak .. tak pun lelaki itu sengaja mahu perempuan itu tak bahagia ..

Aku cakap ni sebab berlaku kat seorang cousin aku .. She is over 30's and still tak kahwin kahwin lagi kau tahu tak? OK dari segi psikologi memang lah kita akan cakap jodoh dia belum sampai ke apa ke kan? tapi aku rasa tak salah kita mencuba kaedah lain ..

Yang nak dijadikan cerita cousin aku ni asalnya nak tengok la cousin dia yang lain berubat .. masa tu makcik aku ikut sekali .. owh yang ubatkan ni adalah seorang ustaz OK .. yang bertauliah dan hanya menggunakan ayat alQuran .. tak main la pakai bomoh bomoh yang sikit sikit nak menjampi ada kemenyan bagai tu ..

Mula mula cousin aku duduk and ustaz tu macam scan kat tangan and peha sebab jin suka lepak kat situ .. lepas tu ustaz tu suruh baring sebab dapat detect benda tu OK!! Jin tu lepak kat peha cousin aku maka ustaz itu telah menekan peha beliau sampai lebam gila gila .. Makcik aku cakap memang masa tu bukan suara dia and sampai orang lelaki kena pegang sebab kuat lain macam tenaga beliau itu..

Bila ustaz tu tanya dah berapa lama lepak dengan selamba jin itu cakap 10TAHUN!
OMG! gila kesian weh .. makcik aku suruh ustaz tu tanya siapa punya kerja sebab geram punya pasal kan? mula mula tu ustaz tu tak nak sebab yelah macam mengaibkan lak .. tapi makcik aku nak juga tahu.. 10tahun beb!! kalau kahwin tu dah 3 anak kot?

Then yang keluar dari mulut cousin aku which is suara jin itu adalah H (boyfriend cousin aku di kala zaman beliau muda muda)
FYI, H ini yang tinggalkan cousin aku tanpa sebab kahwin dengan orang lain .. kau tak rasa macam WTF ke tiba tiba hantar jin padahal cousin aku tak ada pun cari pasal? huh manusia yang kejam!!

And sekarang aku yang jadi takut pulak kan? mana tahu kot kot ada apa apa ke kat dalam badan aku? eh eh tak nak lah .. ni ada sikit doa aku nak kongsi ..


Yang penting jaga solat .. sebelum tidur tu baca doa, surah 3Qul and ayat kursi ..

Kepada lelaki di luar sana .. sila lah jangan ada niat nak buat benda benda ni .. sihir ni dosa besar weh .. kalaupun ada perempuan tu buat jahat ke silalah maafkan .. macam aku ni ha.. kena tinggal dengan boyfriend kaw kaw pun rileks je *padahal bengang gila .. tak perlu kot nak balas dendam ni..
Biarlah Allah je yang uruskan .. Dia tahu apa yang kita tak tahu .. kan kan??


love, ZIEMA



1 comment:

Komen lah sukahati kau nak komen.