Followers

December 5, 2010

Mimpi tentang si Hensem!

Owh no! ! ! bangun tidur terus buka laptop untuk memberitahu .....

Saya bermimpi Henry Golding! ! whoa! best tu .. tapi serius saya lupa tak berapa ingat jalan cerita mimpi tu. tapi lebih kurang macam kat sekolah. Henry ni macam best friend saya. beliau ada bawa kamera and asyik ambil gambar saya je. jalan sama. ketawa sama. ala bestnya! ! lepas tu dalam mimpi tu dompet saya hilang. beliau tolong cari sampai jumpa. saya sangat gembira terus peluk beliau .. lepas tu kan .. lepas tu ..

.
.

.

.

.

.

.

Saya terbangun sebab mak dah terjerit jerit kejut saya yang gila liat bangun. duhh .. kacau betul!!

you .. i mimpi you lah ..
you ada mimpi i? takde kan?
bagus .....


OK. teringat pula masa terjumpa Qi kat SACC Mall. sumpah tergamam! depan mata gua tu beb! masa tu beliau jadi MC untuk apa entah dah lupa. gua jalan sebelah dia. diulangi ye .. sebelah dia! tapi buat buat macam tak nampak beliau walaupun saya perasan beliau usha saya. dah ajak kak Lea ambil gambar tapi kak Lea malu. siot la! sampai sekarang menyesal. serius.

awak dah kapel dengan yuna kan?
takpe awak. saya terima je. lalalala~

.

.

.

.

.

.

.

eh eh .. kamu! ! apa apa pun ...
SM Faliq tetap menjadi pujaan hatiku!


Ada rasa nak bagi pelempang 180 darjah tak?? ke nak sepak penalti??

Yelah yelah .. berangan je pun. tak boleh ke? boleh kan? ke tak boleh? boleh la ...

Ahhh! ! ! diam kau! (>__<)

love, ZIEMA

2 comments:

  1. ala jangan la jeles ye cik begum :)
    sila berharap beliau muncul dlm mimpi kamu..
    muahaha ..

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.