Followers

December 30, 2010

Semua berlumba lumba mahu like football players.

Ramai gila ah yang syok gila kat pemain bola sepak ni ..
Aku? jangan ditanya .. haruslah tidak (gerenti lepas ni kena kutuk dengan orang)
Ramai juga aku tengok yang like pemain pemain muda Malaysia kat facebook ni .. wah sekarang dah jadi fenomena pula kan? mentang mentang dah menang ..

Bukan tak minat tapi sekadar minat macam tu je .. owh lupa pula. masing masing ni aku rasa dah berpunya kot. lagi lagi Khairul Fahmi Che Mat yang korang dok gila minat tu ... dia ni actually boyfriend adik kawan aku ni si Aimie Hazerin .. aku tumpang bangga? sikit sikit lah .. lagipun adik beliau si Aimie Harmelia aweks apex ni adalah schoolmate aku juga dulu.

Tapi adat lah kan .. bila dah naik tinggi bau pun wangi semua orang sanjungi.
Tapi bila jatuh tersungkur semua pakat dok kutuk ..
Apa apa hal pun anda semua memang hot! (uihh kontrobesi ayat aku ni)



Oleh kerana ramai sangat meminati mereka mereka ini maka dengan itu aku berundur diri.
Aku rasa macam malas nak berebut rebut. tak suka. nanti gaduh gaduh tarik tudung rambut semua tu tak best. aku takut nanti keluar kat main page suratkhabar

'GADIS BERGADUH GARA GARA PEMAIN BOLA SEPAK MALAYSIA'

Owh terima kasih je lah. aku tak nak jadi wanita BIMBO gara gara lelaki.
Maka aku telah memilih seseorang
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.

.

.

.

.

Yoann Gourcuff
the 23-year-old French midfielder


Haa sudah sudah .. sila tengok kejap je ok ..
Ehem ehem .. ok tak? ok kan? umur pun dah sebaya aku .. duit pun banyak ni.. tak payah nak berebut ..
Paling paling pun aku kena maki dengan minah minah Perancis tu je .. no hal lah ..


P.S. sila jangan muntah hijau baca entry aku ni ok (^_^)


love, ZIEMA



1 comment:

Komen lah sukahati kau nak komen.