Followers

September 21, 2010

Berangan sekejap..Ala kejap je lah..

Tiba-tiba saya teringat SM Faliq SM Nasimuddin..Kenal tak? hey!!! Dia ni one of NAZA 's heirer tau..
Ala kalau lalu federal highway kat tepi tu korang boleh tengok building NAZA yg gempak tu ada kereta ferrari lamborgini ntah pape lagi lah...

Blerrgghh!!!!! Dia sangat hensem ok.. Berangan jap la saya bila tengok muka dia ni..

Hari tu bukak fesbuk and try cari nama dia..perghhh lagi lah buat saya teruja bila tengok profile pic dia..
gambar di ambil dari gugel..

 Pastu saya mula berangan yang indah-indah belaka...

Masa tu saya baru habis study..then saya keje la biasa-biasa je kt opis.. Masa tu saya ngah jalan-jalan nak balik keje..tiba-tiba saya terserempak ngan beliau..

Tapi time tu beliau sikit pun tak pandang saya..maklumlah, saya ni tak hot seksi cantik menarik tertarik kau memang da bomb..saya pulak melopong meleleh air liur tengok dia..

Tapi satu kejadian telah merubah segalanya..

Saya telah apply keje di opis beliau..tapi beliau sangat la tak appreciate saya.selalu marah-marah saya..maklumlah beliau seorang big bos.. Beliau pulak clubbing,kaki perempuan semua lah yang jelik.Tapi lama-lama beliau suka kat saya even secretary beliau yang tak cantik pakai mekap tebal rambut karat baju tak cukup kain tergila-gila kat beliau..

Saya pulak jual-jual mahal padehal dalam hati ada taman..suka nya!!!! Dia pulak dah insaf..

Kami bercinta sekejap je pastu kami kahwin sebab dia tak nak tunggu lama-lama nanti hati saya berubah..Secretary dia pulak resigned konon-konon sebab dapat offer tempat lain padehal malu sebab dah kecoh 1 Malaya nak kahwin ngan beliau..

Masa tu saya femes gak la sebab dia kan public figure heboh la kat tv surat khabar magazine semua..Pastu kawan-kawan pulak mesej calling saya nak interview nak tanya kisah percintaan sebab mereka tak percaya saya boleh kahwin ngan dia..

Ohhh bahagianya saya bila dia memilih saya..

Zasssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saya dah kembali ke alam realiti.. Sesungguhnya angan-angan saya tu memang la takkan jadi realiti..
Tapi boleh jadi novel cintan cintun kan??

And saya sedar tu semua takkan berlaku..

I'm just an ordinary and typical Malay woman who want a very ordinary life with my ordinary man..

love, ZIEMA


10 comments:

  1. hahahaha! kau kenapa nak buat novel melayu nih? haha. gile la babe. tapi kalau betul jangan lupe bg hadiah bday aku best2. haha

    ReplyDelete
  2. ah kau..tkde maknanya lah..
    impossible u know..
    kalau betul la kenduri 7 hari 7 malam aku buat kau tau..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  3. kah3...senyum sumbang aku bace blog ko ni..lalalala

    ReplyDelete
  4. siot ko..
    ala berangan je...
    ehehehehe....

    ReplyDelete
  5. i like!!!! angan2..mkn buah berabgan bnyak2 biler tension!hiihihi

    ReplyDelete
  6. ehehehehe...
    best tu berangan.
    pasni nak berangan kawin ngan anak raja lak la..lalalalalala~

    ReplyDelete
  7. aku baru terbaca...cerita kau ni best...tp klu kau keje kat opis dia konfem ko dah tukar cerita "maaf kau bukan taste aku"...huhuhu

    ReplyDelete
  8. haha..
    sampai hati eh. alah kau. aku berangan je ni.
    mati idop balik pun tak dapat lah.

    ReplyDelete
  9. oit!!ziema,kte pun suka berangan camni gak,lg bes nk kwin kerabat di raja johor kunu,tp pap!!trus jatuh tergolek ble da kembali ke alam nyata,hahaha!!
    p/s:even en3 ni da lama,aku tetp gak nk mengomen kat cni..=p

    ReplyDelete
  10. haha...sabo jelah tasha oi!!!
    wahha kemain berangan lagi eh ... tp krabat johor x best :p

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.