Followers

September 26, 2010

my WEDDING's dream

Okay tuan-tuan dan puan-puan..hari ni chef nak tunjuk cara-cara nak masak..eh ada ke nak masak?? salah entri ni..kah kah kah!! (okay tak kelakar kan)..entah apa-apa je..

Korang pernah tak macam berangan ke, termenung ke, terbayang ke, apa-apa je lah yang membuatkan fikiran korang melayang seperti di awangan pergh...

Ala jangan la nak tipu.pernah kan? kan? kan?
Mengaku je lah weh...
Me as well have my own dream about my life...
lagi-lagi berangan pasal wedding saya adakah ini petanda saya dah gatal geli desperate nak kahwin??
DREAM WEDDING SAYA ADALAH SEPERTI BERIKUT:

  • Location/Theme
Saya sangat berangan nak buat wedding kat tepi pantai mengadap laut tu..pastu saya nak tema garden.cantik woooo...mula-mula macam nak buat atas yacht or kapal..tapi memandangkan ada kemungkinan yacht karam nanti kau mati lemas tak sempat first night so saya batalkan niat murni saya tu. sedara mara sekalian boleh la datang lenggang kangkung dress up maut sebab tak ada gotong royong pada hari berkenaan.

  • Wedding Dress
Omaigoshh!!!!!!! sangat heart la tengok baju ni...awesome!!!!! heh..saya suka tengok yang kaler peach tu..sangat santek la design dia but for my wedding it must be dull pink or baby blue in colour.. ok fine..kalau camni saya kena refer kat Hatta Dolmat or Radzuan Radzwill or Riezman Ruzaini ni..nak bayar pakai pe ni?? rilek..duit boleh dicari beb..

  • Transportation
Haha..sila jangan gelak..Siti Nurhaliza pun tak jadi tau naik benda alah ni..saya suka tengok bila pengantin naik kereta kuda ni..terasa diri ini seperti seorang Cinderella even saya takde mak tiri. tak main la naik kereta mercedes bmw tu..tak romantik langsung..


  • Wedding Ring
Ehem-ehem..santek kan cincin berkenaan?? just nice..saya nak nanti saya and future hubby ada wedding ring..cincin saya hendaklah simple design..tak nak yang crowded serabut sangat nanti attract perampok peragut..lagi satu tak nak batu dia tu besau sangat apa kau ingat cincin aku ni senjata nak tumbuk orang?? oh ya..saya nak cincin saya tu 100% gold ok..tak main la platinum ke emas putih ke...emas tu aset..pulak harga emas naik..ko jangan main-main..saya pernah usha cincin nipis macam cincin tikam yang selalu beli kat kedai runcit 20sen tu which costing about rm500++....gila kan??

  • Pelamin/hantaran

I dream if everything is full of fresh flower..betul ni..pelamin, hantaran, khemah, meja makan beradap semua saya nak fresh flower..lepas majlis tu kau nak curi bunga tu nak buat hiasan kat rumah pun takpe..hambik la..saya sangat pemurah..erk..

  • Flower Girl

Okay..budak-budak cute ni wajib ada tau..kena accompany saya masa nak naik pelamin ngan hubby nanti..and of course budak-budak ni will be my cousin or anak-anak cousin saya ke kan..tapi kena train dorang ni yang payah sikit..pulak masa tu tiba-tiba dorang moody ke kan..kang ada gak yang tak bersanding..

  • Honeymoon

Owh ini part yang paling dinanti oleh kapel yang baru kahwin..saya teringin nak pergi Venice la..orang cakap tempat tu romantik sangat..maybe kot..tengok kat pic pun dah tau..ala nanti saya and hubby pergi sana pun bukan nak shopping ke apa ke..nak manja-manja je.hikhikhik...Pastu nak singgah jap pergi Egypt..mane tau Cleopatra masuk mimpi saya dia boleh bagi tips camne nak goda hubby saya same like dia goda Marc Anthony dulu..uhuhu

Sekian angan-angan saya..

Will it becomes reality???

Of course lah...kau kena cari orang kaya maya duda ke datuk ke tan sri ke takpun anak orang kaya yang bapak dia tahap millionaire dia punya harta..
Takpun kau jadi la selebriti artis tu..mesti ramai nak sponsor segala budget dari kau tunang sampai kau pergi honeymoon..

Ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!

love, ZIEMA

No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.