Followers

September 6, 2010

Biskut Ghaye..

Adeh..lagi 3 hari dah nak raya kan? And baru hari ni saya di request oleh adik-adik saya buat biskut raya..

  • Pa'an : Biskut Suji
  • Dinie : Biskut Chocolate Chips
Gila kejam la diorang ni..mentang-mentang la saya ni the only akak mithali diorang..Haruskah saya yang menjadi mangsa?? Sabar je lah kan.. Adik-adik punya pasal, saya rela berkorban.(macam nak pegi berperang lak eh) 

Bukannya mak tak beli biskut raya..dah berlambak kat dapur tu ha.. Atau adakah biskut handmade oleh saya sangat sedap hingga menjilat jari kaki?? Ouhh..terpikir lak kan? Mesti sangat sedap sebab tu mereka suruh saya buat.. (perasan jap lah boleh kan???) Ehee..

Lepas tu dah request bukan reti nak tolong.. Boleh lak main order-order kan?

Perghh!! hangin gak la saya yang cool ni..tapi takpe...

Pagi raya saya akan make sure mereka minta maaf zahir dan batin even mereka takde hubungan batin dgn saya..

hek eleh dinie..nak kaber senyum lak..

dinie yang cuba nak susun tapi at last saya jugak yang susun..hnssssff..

okay semua..SENYUM!!!...

Baik lah puan-puan (mcm dalam rancangan memasak lak..adeh)..senyuman mereka ni sekejap je..

Lepas tu semua blah tak nak bertanggungjawab atas perbuatan mereka ni..saya jugak yang setia tau.

Raya tahun depan akak tak nak buat biskut raya lagi!!!! TAUBAT!!!!!!!!

p/s : Pa'an di maafkan sebab time ni dia pergi kerja..


2 comments:

  1. woi woi! biskut rayaaaa!!! make sure bawak balik shah alam biskut sugi tuh tau!!

    ReplyDelete
  2. ohoooo..baiklah..saya akan membawenye...

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.