Followers

September 1, 2010

Gather Together With ODAH

yela...odah...sape odah tu??? makcik saya?jiran saya?? no.no.no...hehe... Odah a.k.a MAWADDAH ni actually skoolmate masa saya skolah rendah...emm cumel tak? (kalau tak comel x pyh komen2..diam je)

eheee...malam smalam odah bg mesej..katanye nk turun shah alam..ok la aku jawab.. Die ajak saya jalan2..ok jugak la aku jawab..sebab malam tu saya sedang study taxation yang sangat la susah PLUS sakit tekak dan selsema.so saya takde mood utk bermanja ngan orang..

esoknya after habis test around 12.30p.m odah pun smpai brsama viva kepunyaan kak chiknya...katanya kak chik baru beli tp x pakai sbab kak chik takut drive, tak confident..jadi odah telah membuat viva itu mcm hak milik kekal abadi dia (pergh..cam ayat karangan tak?) Mula2 tu plan nak g SACC Mall..tp saya ckp aku dah boring la..gila berlagak kn saya ni? saya suggest kami pegi Sunway Pyramid dan at last kami pi sana.

On the way nak pegi sana mcm2 topik lak yg terkeluar..A lot of moments bile ingat2 balik citer zaman muda2 ni kan? PLUS kitorang terngumpat jap sorang member tu...ala bukan ngumpat pe pun..citer2 camtu jek..tak batal puasa kn?..kn?...kn??? (tiba2 cam serba salah lak)..Ala takpela..bukan senang nk story mory camni kalau dah jumpe..kira halal la eh?heeeeeeee...Da sampai sana bese la kan..aktiviti wajib bagi anak dara yg konon nak feeling2 tourist( pinjam ayat rose jap)..

 ha ni la cik odah..posing apa tu kak? ala..bantal tu mcm ada corak button..knon2 dia nk picit..MOTIF..

 eh.eh..saya kah tu?? adeh..sekali pic kat kitchenware lak..lantak pi la..



okay2..time ni takde sape yg ambik pic kitorang.so agak x cantik..

ko jgn main2 senah..dlm Sunway ni ade train tau...sile abaikan makcik yg tgh melayan cucu dia tu..

Yg best time ni kan,lepas je kitorang dtg, ramai pulak yg sibuk2 nk amik gambar..kire mcm kitorang ni pelaris la kan?(perasan jap)..tak kisah la..yang penting saya enjoy bersama odah even jap..rindu lak kat member2 lama..okay cukup..time to study CSP..esok ade test.(takde mood la weh..nak balik!!!!)

p/s: thanks to lea n wa yg prepare lauk berbuka tadi..sangat HEART..esok kite berbuka western eh..

love, ZIEMA


No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.