Followers

September 14, 2010

SALAM EID FITRI

SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!!!!!!!

Amboi2..meriah ek raya tahun ni...Alhamdulillah sangat sebab saya dan family dapat sambut raya tahun ni..

Sebenarnya abah kena attend open house Ketua Polis Johor on first raya..tapi abah saya ponteng tak pergi dgn alasan keluar masuk toilet konon2 nak salahkan lauk pauk raya padehal memang takde hati nak pergi kan?? ekekeke..Tapi bagus gak abah tak pergi sebab kami bengang kenapa nak buat open house first day of Syawal padehal hari lain boleh buat lantak kau lah dari pagi sampai malam pun takpe..(ni apehal nak marah tak tentu pasal ni??)

Seperti yg dijanjikan, tahun ni family saya beraya rumah Mak Uda (dia adalah kakak mak saya ye). Meriah la sikit lagi2 ada new member in our family.. 

aha..kiut kan?? helo..nama saya hanani fathini..
panggil je hanan..saya cucu Mak Uda (sila cakap gaya doraemon)

Meriah la raya tahun ni ada baby..eh kalau tkde baby tak meriah ke? Apa kena mngena baby dgn hari raya? ermmmm..pape je lah..

Seperti biasa la kan..kalau dah namanya hari raya mesti nak capture2 gitu..lepas salam2 mintak maaf dan menangis dapat duit raya, kami pun apa lagi.. 1 2 3 peace!!!!!!!!!!!!

FAMILY POTRAIT.. freestyle!!! :)

family saya dan family Mak Uda...

eheee...ada gaya model antarabangsa magazine tak? ini adalah idea kak rin..

saya dan pa'an dan fatin yg konon2 posing mcm la bagus sangat..

Eh lupa pulak..tahun ni saya dan emak pakai jubah u ollsss...sila jangan cakap pakai jubah tu macam ustazah ke alim ke apa ke sebab jubah sangat in di abad ni okay..

Baiklah kawan2..sampai sini aje eh..niat di hati nak letak gambar banyak2 tapi kang anda meluat lak kan tengok..

kita sambung next day ye..

love, ZIEMA


2 comments:

  1. hahahaha! mmg matching babe tudung tuh ngan jubah mu. tak salah beli. aku tak update blog pon pasal raye lagi. haha

    ReplyDelete
  2. wohooooo...tau tkpe babe..seb bek la kena kaler tu kan..nanti kite pegi jln tar lg eh..ni aku update ni pon dgn gaya trgesa2 padehal macik aku ade kt dpan mnunggu utk d layan..hoho~

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.