Followers

October 23, 2010

BANANA FRUIT TWO TIMES

*menaip dengan pantas kerana mahu study*

Semalam saya ada post status kat facebook. and then one of kawan saya, salina telah mengomen status berkenaan. actually kami  tak lah rapat sangat. tapi dia ni schoolmate saya and pernah jadi classmate sewaktu darjah tiga jadi haruslah kami bertegur sapa.

Mula mula tu okay la conversation kami. tapi become kelakar bila die curse saya untuk jatuh katil kalau tak agree pasal apa entah. and i am asking her to curse me to fall in love again. hambik kau sebiji die reply balik komen berkenaan. ha ha




Salina Rosidi Ah.aku xkn izinkn kejadian ngeri itu jd 'banana fruit tw0 times' lg.nehi hey(smbl memalingkn muke ke dindg)
Yesterday at 8:36pm · · 1 person


Serius minah ni dah jadi kelakar since berkhidmat sebagai jururawat *agak tension kot layan pesakit*.

Tapi sangat terharu bila rupa rupanya people around yang tahu directly atau indirectly tentang saya mengambil berat akan diri ini :').serius tak sedar. betul.

I mean. . . . 

Allah itu sangat sungguh BAIK. 

DIA hilangkan seorang manusia dalam hidup saya. tapi digantikan dengan sangat a lot ramai manusia di belakang saya. untuk bagi semangat. untuk gembirakan saya. untuk kuatkan saya. untuk semua lah!

Okay. terima kasih banyak banyak eh.

Tapi jangan lah tak bagi saya fall in love. i need somebody to love. to talk with. to cry on. to smile together.

Tapi takut juga banana fruit two times.ohhhhhhh...

Pray for me tau.


love, ZIEMA


No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.