Followers

October 6, 2010

Minggu busy menggila dah start!

Kena type cepat-cepat sebab saya busy gila ni..ha ha.. (ada masa lak kau eh nak update blog konon-konon.blah la) marah diri sendiri.serius weyh busy gila minggu ni sebab minggu depan last kelas lepas tu dah final exam gembirakah saya??!

Malam ni patutnya saya kena siapkan kerja sekolah universiti which is taxation tapi kemalasan melanda diri and tak buat.biarlah.bukan kena jalan itik berdiri atas meja kerusi tak pun luar kelas. hoi ape hal lah makin malas ni weh! dah final semester dah ni.

Ehem ehem.. ulang lagi sekali.. dah final semester!

Gembirakah? absolutely tidak. saya nervous.serius ni. hope i can graduate on time. lepas semua paper pun kira alhamdulillah gak la..jangan sangkut sudah. itu adalah nightmare okay utk kami yang dah final semester ni.
Supposely kena siapkan assignment which have to make past year paper question then i have to submit in on this week (thursday) and present on the next week..hadoi. banyak kerja la.

Workshop jangan di lupa ye puan-puan (dah macam dalam rancangan memasak lak). Workshop pulak every week kena submit. oh ya workshop tu bukan la yang macam bengkel motor apek depan rumah kau tak pun bengkel kecantikan motivasi yang selalu dianjurkan kena bayar paling-paling rm100 per person alamak saya dah lari tajuk. Workshop ni actually macam kerja kursus la on how to set up company. So the next workshop is the last so tadah tangan sebentar sebab lega.

Ho ho ho. jumaat ni ada lawatan sambil belajar ke Suruhanjaya Syarikat Malaysia yang sampai sekarang tidak ketahuan motif ke situ. oh mungkin untuk dengar orang bagi ceramah buang air liur pastu makan pastu ambik gambar posing sana sini. and malam pulak attend dinner. esok pulak hari sabtu ada mock meeting. mock meeting tu macam kitorang berlakon buat Annual General Meeting yang ada chairman director shareholder semua tu.. heh saya di appoint jadi director. :)

Ahad ni kena study gila sangat sebab ada dua test and saya macam tak ready satu apa pun.
Oh My Allah.. please please please give me a strength and a way.
Saya sangat mahu kuat and bersemangat nak study. tak sabar nak habis. penat weh study ni.

p/s : terfikir terniat nak skip kelas taxation esok la.
       setujukah?? :)

love, ZIEMA

No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.