Followers

October 19, 2010

Kamu...TERIMA KASIH! ! !

Khas buat kamu yang baik hati :)

Ala tak tahu macam mana nak express feeling saya ni.

Em em em em...

Kamu tahu saya pernah dilukai. disakiti.

Kamu tiba tiba bagi saya kekuatan yang sangat luar biasa. kamu memberi saya semangat untuk saya teruskan hidup di saat saya sangat sangat putus asa.

Kamu pernah juga rasa apa yang saya rasa.

Kita sama. tapi kita berbeza.

Tapi kamu semakin membuatkan saya tertawa.

Kamu marah bila saya menangis. kata kamu past is past. kamu kata saya perlu mulakan hidup baru.

Kamu pernah berkata, " AWAK KENA KUAT. NI HARI AWAK. HOPE PASNI LG BAIK"

Saya percaya kata kata kamu tu.

Kamu. . . . . .  . . . . . . . . .

Terima kasih sangat sangat. saya tahu saya tak sempurna.

Tapi saya mahu tahu yang kamu buat saya semakin kuat. sangat kuat.

Saya mahu kita kawan sampai bila bila. sampai mati mungkin?

Sebab kamu yang terindah dalam hidup saya :')


p:s : sila jangan gelakkan saya eh. saya tak pandai berpuitis ni. tapi saya ikhlas.


love, ZIEMA

2 comments:

  1. keihklasan diterima. yeay! im happy when u r happy! yeay jimah yeay! go jimah! xmo sedih2 kan kesah jantan tak gune itu! go go go! :D:D

    ReplyDelete
  2. hahaha!!!
    sayang kau a lot!!
    sayang orang itu jugak.
    ooopss!! ;)

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.