Followers

October 12, 2010

Saya tak ada idea nak tulis cakap apa..

Saya sangat penat hari ini.

Baru je habis test taxation and saya berada di fakulti dari 8a.m until 6.pm.

Bayangkan lah weh. sangat penat. lepas ni mesti tertidur punya lah.

Ouhh nak share cerita sikit. tadi saya, lea and wa lepak kat satu kelas yang kosong ni sebab ponteng kelas company account nak tunggu pukul 4a.m for taxation test. masuk-masuk je kat whiteboard dah ada lirik lagu nasyid untuk Rasulullah s.a.w

lirik lagu nasyid apa entah tajuk dia dah lupa.

Ok fine. saya masuk je terus menghayati lirik lagu berkenaan and nyanyi dengan penuh perasaan ikut makhraj dengung qolqolah semua tu suara kuat sangat macam artis nasyid. dah masuk rangkap kedua tiba-tiba dengar ada orang ketuk dinding belakang whiteboard tu.

OMAIGOSH!!! ada kelas kat sebelah ke??????!!
ha ha ha. sumpah tak tahu weh.

And suddenly jugak dengar suara orang yang actually ada presentation patut lah kau ketuk dinding suruh aku diam. ok time tu si lea and wa gelak macam tak ingat dunia kelakar sangat la kan kau gelakkan aku??

Tapi wonder juga la. kenapa masa saya nyanyi tu tak dengar suara orang bercakap pun?
Adakah mereka semua termasuk lecturer berkenaan terpana kagum seketika dengan suara merdu saya and take time untuk menegur kelakuan saya itu??

Nasib baik lecturer berkenaan tak sound direct masuk kelas saya lepak itu.

Mungkin berkat lagu nasyid i guess??

Alhamdulillah :)

love, ZIEMA

No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.