Followers

October 14, 2010

:'(

* Sedang type dengan air mata yang laju mengalir and dada sebak*

Aku tahu aku tak sempurna.

Aku tahu aku tak bahagia macam kau.

Aku tahu aku pernah diuji dengan dugaan yang maha besar and hebat.

Tapi tolong lah jangan sekali kali kau cabar kesabaran aku. Mungkin kau nak bergurau dengan aku. tapi gurauan kau terlalu kasar. serius. aku terasa.

Mungkin juga kau belum and tak pernah rasa apa yang aku pernah rasa.

Tapi percayalah. . . . . . . . . . . .

Kalau boleh aku tak nak kau lalui apa yang pernah aku lalui. sangat sakit.

Aku harap kau bahagia dengan hidup kau. tapi aku nak pesan satu je.


Kalau satu hari kau diuji and jatuh. bangun. kau kena kuat. sebab ujian tu sangat sakit. and aku harap kau ingat apa yang kau pernah cakap kat aku. masa tu baru kau rasa apa yang aku rasa. aku tak berdendam. sikit pun. aku masih mampu tersenyum lagi. 
sebab sebenarnya aku sangat bahagia sekarang.

p.s : sudah mula rindu mak abah. homesick pulak. adoi :(

love, ZIEMA

No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.