Followers

October 15, 2010

My BABY You

Owh sedang melayan lagu My Baby You nyanyian abang Marc Anthony sambil berangan yang indah indah belaka. . . . . . . .

Kan best ada seorang lelaki menyanyikan lagu tersebut di bawah rumah and saya lari lari tengok kat balkoni. Dia membawa sejambak bunga and nyanyi bermain gitar sambil saya  tersipu sipu malu oleh kerana jiran tetangga semua juga berada di balkoni kerana nyanyian berkenaan sungguh merdu.

Ok angan angan sudah habis kerana lagu berkenaan sudah habis juga. tak habis habis nak berangan!

Eh sebut baby ni kan. . .

Saya sudah ada perasaan sangat sayang a lot sungguh *entah apa apa bahasa kau ni* terhadap baby baby sekalian. Dah 23 tahun dah. kalau time mak saya ni dah ada sorang anak dah. (bila nak kahwin ni) eheee..
Rileks beb. Jangan tunjuk kau desperate..

Sesungguhnya baby sangat comel chubby omaigosh!!!!

alolo comelnya.. tabik hormat! ! ! !


ni mesti baru lepas kena lambung dengan bapak kau kan? ? ?


serius comel gila. tecit tecit sudah pandai ejek eh kau :)


Tapi kan perasan tak dah banyak gila kes orang buang bayi?

Yeah memang isu ni dah lapuk lama gila sampai kat Melaka nun dah ada sekolah khas untuk gadis *gadis ke kalau dah tak ada dara* yang pregnant dengan sengaja atau tidak sengaja. Lepas ni saya nak suggest kat government lah buat universiti untuk remaja yang pregnant. mesti gempak kan anak dalam perut dah masuk U beb!

Oh kau dah buat sedap sedap bawak baby tu 9 bulan lepas tu senang senang tak sampai sehari dia keluar kau dah buang. wadefak gak la.  *tiba tiba nak emosi*





Kau buang la kat longkang, toilet, tong sampah, kebun ladang hutan semua tu. kalau yang ada hati perut tu buang la kat bus stop, depan surau, depan rumah orang siap tulis surat suruh jaga baby tu pastu mintak maaf eh kat Allah kau mintak maaf tak? ? ?

Oh shit. saya tak faham kadang kadang.

Kalau betul kau nak berzina buat tu suruh boyfren kesayangan tu pakai kondom 5 lapis gerenti lah baby ni tak ada. Dah nak sangat kan? Ni saya bukan lah nak menggalakkan maksiat tapi kalau addict sangat kau buatlah. tapi jangan lah sampai menghasilkan baby baby tak berdosa ni wahai kaum wanita oi.

Cukup cukup lah dosa kau having sex tu. jangan ditambah dengan buang bayi ini.

Sebab mereka sangat comel. suci. naif. percayalah.

Baby baby ni dah ada kat syurga. mungkin sedih lihat ibu nya yang mungkin belum insaf insaf malahan mungkin on the way nak buat baby lagi.

And saya sangat berharap dapat baby dengan cara yang halal bersama future hubby saya.

Na'uzubillahi minzalik! ! ! !

love, ZIEMA



No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.